Oficialus pavadinimas: "ES BALTIC", UAB

"ES BALTIC", UAB Įmonės kodas 301614762

"ES BALTIC", UAB PVM kodas LT100003914319 nuo 2008-04-08 (prieš 16 metų)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "ES BALTIC", UAB (draudėjo kodas 1000860, mokesčių mokėtojo kodas 301614762) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 5 darbuotojai (apdraustieji).

"ES BALTIC", UAB (301614762) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 5 844 1,025
2024-02 5 823 999
2024-01 5 797 968
2023-12 5 830 1,007
2023-11 5 555 674
2023-10 5 553 671
2023-09 5 554 672
2023-08 5 553 671
2023-07 5 555 673
2023-06 5 553 671
2023-05 5 565 685
2023-04 5 556 675
2023-03 5 552 669
2023-02 5 556 675
2023-01 5 553 670
2022-12 4 690 663
2022-11 4 691 665
2022-10 4 690 663
2022-09 4 688 662
2022-08 4 688 662
2022-07 4 691 665
2022-06 4 690 663
2022-05 4 688 662
2022-04 4 691 665
2022-03 4 680 654
2022-02 4 664 639
2022-01 4 645 621
2021-12 4 689 656
2021-11 4 691 659
2021-10 4 593 565
2021-09 3 - -
2021-08 3 - -
2021-07 3 - -
2021-06 3 - -
2021-05 3 - -
2021-04 3 - -
2021-03 3 - -
2021-02 3 - -
2021-01 3 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų