Oficialus pavadinimas: "Auristina", UAB

"Auristina", UAB Įmonės kodas 301614591

"Auristina", UAB PVM kodas LT100003939214 nuo 2008-04-21 (prieš 16 metų)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Auristina", UAB (draudėjo kodas 948795, mokesčių mokėtojo kodas 301614591) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 4 darbuotojai (apdraustieji).

"Auristina", UAB (301614591) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 4 825 749
2024-02 3 - -
2024-01 4 451 386
2023-12 4 784 574
2023-11 4 825 614
2023-10 4 825 749
2023-09 4 825 749
2023-08 4 764 697
2023-07 4 825 749
2023-06 4 825 749
2023-05 4 825 749
2023-04 4 825 749
2023-03 4 689 636
2023-02 4 825 768
2023-01 4 825 768
2022-12 4 787 727
2022-11 4 766 707
2022-10 4 824 763
2022-09 4 824 763
2022-08 4 829 768
2022-07 4 821 759
2022-06 4 824 763
2022-05 4 824 763
2022-04 4 824 763
2022-03 4 824 763
2022-02 4 824 763
2022-01 4 824 763
2021-12 4 824 758
2021-11 4 759 695
2021-10 4 824 758
2021-09 4 824 758
2021-08 4 641 602
2021-07 4 696 649
2021-06 4 747 693
2021-05 4 824 758
2021-04 4 824 758
2021-03 4 824 758
2021-02 4 824 758
2021-01 4 570 517
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų