Oficialus pavadinimas: "Avago", UAB

"Avago", UAB Įmonės kodas 301567864

"Avago", UAB PVM kodas LT100003940712 nuo 2011-03-18 (prieš 13 metų)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Avago", UAB (draudėjo kodas 1000168, mokesčių mokėtojo kodas 301567864) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 3 darbuotojai (apdraustieji).

"Avago", UAB (301567864) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 3 - -
2024-02 3 - -
2024-01 3 - -
2023-12 2 - -
2023-11 2 - -
2023-10 3 - -
2023-09 3 - -
2023-08 4 1,194 1,035
2023-07 4 1,122 974
2023-06 4 1,189 1,030
2023-05 4 1,195 1,036
2023-04 4 1,096 952
2023-03 4 1,222 1,059
2023-02 4 1,089 946
2023-01 4 1,195 1,036
2022-12 4 1,155 1,000
2022-11 4 997 865
2022-10 4 1,016 882
2022-09 4 1,049 910
2022-08 4 1,049 910
2022-07 4 997 865
2022-06 4 1,023 888
2022-05 4 1,049 910
2022-04 5 838 901
2022-03 5 841 895
2022-02 5 778 827
2022-01 5 820 872
2021-12 5 714 679
2021-11 4 857 652
2021-10 4 891 758
2021-09 4 897 763
2021-08 4 868 739
2021-07 4 593 505
2021-06 2 - -
2021-05 2 - -
2021-04 2 - -
2021-03 2 - -
2021-02 2 - -
2021-01 2 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų