Oficialus pavadinimas: "Aplink sodybą", UAB

"Aplink sodybą", UAB Įmonės kodas 301561594

"Aplink sodybą", UAB PVM kodas LT100009287414 nuo 2015-04-03 (prieš 9 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Aplink sodybą", UAB (draudėjo kodas 1000130, mokesčių mokėtojo kodas 301561594) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2023-12 mėnesio gale dirbo 1 darbuotojai (apdraustieji).

"Aplink sodybą", UAB (301561594) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2023-12 1 - -
2023-11 1 - -
2023-10 2 - -
2023-09 2 - -
2023-08 4 1,023 921
2023-07 4 974 878
2023-06 4 899 815
2023-05 2 - -
2023-04 2 - -
2023-03 2 - -
2023-02 2 - -
2023-01 2 - -
2022-12 2 - -
2022-11 3 - -
2022-10 2 - -
2022-09 3 - -
2022-08 5 1,014 1,169
2022-07 5 1,089 1,264
2022-06 6 1,002 1,409
2022-05 5 1,101 1,282
2022-04 4 1,140 1,074
2022-03 4 941 875
2022-02 2 - -
2022-01 2 - -
2021-12 2 - -
2021-11 4 1,312 1,238
2021-10 4 1,089 1,019
2021-09 6 1,059 1,482
2021-08 6 1,102 1,516
2021-07 9 976 2,051
2021-06 9 1,128 2,368
2021-05 9 1,045 2,188
2021-04 9 1,121 2,354
2021-03 10 1,161 2,726
2021-02 10 1,184 2,778
2021-01 8 913 1,677
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų