Oficialus pavadinimas: "Geodara", UAB

"Geodara", UAB Įmonės kodas 301549745

"Geodara", UAB PVM kodas LT100016797815 nuo 2024-04-17 (prieš 7 mėnesius)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Geodara", UAB (draudėjo kodas 619938, mokesčių mokėtojo kodas 301549745) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-09 mėnesio gale dirbo 4 darbuotojai (apdraustieji).

"Geodara", UAB (301549745) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-09 4 731 710
2024-08 4 709 688
2024-07 4 701 680
2024-06 3 - -
2024-05 3 - -
2024-04 3 - -
2024-03 3 - -
2024-02 3 - -
2024-01 4 605 587
2023-12 4 612 594
2023-11 4 608 590
2023-10 4 644 625
2023-09 4 551 535
2023-08 4 558 542
2023-07 4 558 541
2023-06 4 558 542
2023-05 4 558 542
2023-04 4 558 542
2023-03 4 449 436
2023-02 4 541 526
2023-01 4 484 470
2022-12 4 422 408
2022-11 3 - -
2022-10 3 - -
2022-09 3 - -
2022-08 2 - -
2022-07 2 - -
2022-06 2 - -
2022-05 2 - -
2022-04 2 - -
2022-03 2 - -
2022-02 2 - -
2022-01 2 - -
2021-12 2 - -
2021-11 2 - -
2021-10 2 - -
2021-09 2 - -
2021-08 2 - -
2021-07 2 - -
2021-06 2 - -
2021-05 1 - -
2021-04 2 - -
2021-03 1 - -
2021-02 2 - -
2021-01 1 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų