Oficialus pavadinimas: "Finaneta", UAB

"Finaneta", UAB Įmonės kodas 301540600

"Finaneta", UAB PVM kodas LT100003834217 nuo 2008-03-13 (prieš 16 metų)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Finaneta", UAB (draudėjo kodas 617329, mokesčių mokėtojo kodas 301540600) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 4 darbuotojai (apdraustieji).

"Finaneta", UAB (301540600) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 4 1,012 964
2024-02 4 862 819
2024-01 4 802 763
2023-12 4 1,051 1,005
2023-11 4 1,053 1,004
2023-10 4 1,200 1,147
2023-09 4 1,003 956
2023-08 3 - -
2023-07 3 - -
2023-06 3 - -
2023-05 3 - -
2023-04 3 - -
2023-03 2 - -
2023-02 2 - -
2023-01 2 - -
2022-12 3 - -
2022-11 3 - -
2022-10 3 - -
2022-09 4 526 507
2022-08 4 1,045 1,014
2022-07 4 866 841
2022-06 4 966 937
2022-05 4 953 925
2022-04 4 959 931
2022-03 4 1,038 1,008
2022-02 4 904 877
2022-01 5 778 944
2021-12 6 875 1,275
2021-11 5 919 1,116
2021-10 5 788 956
2021-09 4 840 815
2021-08 5 936 1,136
2021-07 5 833 1,011
2021-06 5 806 979
2021-05 5 773 938
2021-04 5 833 1,011
2021-03 5 836 1,014
2021-02 5 833 1,011
2021-01 5 704 854
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų