Oficialus pavadinimas: "RETRUM", UAB

"RETRUM", UAB Įmonės kodas 301532991

"RETRUM", UAB PVM kodas LT100003768810 nuo 2008-02-11 (prieš 16 metų)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "RETRUM", UAB (draudėjo kodas 374637, mokesčių mokėtojo kodas 301532991) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 4 darbuotojai (apdraustieji).

"RETRUM", UAB (301532991) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 4 808 784
2024-02 4 750 728
2024-01 4 808 784
2023-12 4 679 659
2023-11 4 735 713
2023-10 4 735 713
2023-09 4 725 703
2023-08 3 - -
2023-07 4 735 713
2023-06 3 - -
2023-05 4 677 657
2023-04 4 735 713
2023-03 4 735 713
2023-02 4 735 713
2023-01 4 735 713
2022-12 4 638 615
2022-11 4 638 615
2022-10 4 577 557
2022-09 4 641 618
2022-08 4 639 616
2022-07 4 638 615
2022-06 4 638 615
2022-05 4 638 615
2022-04 4 584 562
2022-03 4 638 615
2022-02 5 1,073 1,213
2022-01 5 601 711
2021-12 5 536 632
2021-11 5 538 633
2021-10 5 519 609
2021-09 4 510 487
2021-08 4 444 425
2021-07 4 538 515
2021-06 5 540 635
2021-05 5 546 636
2021-04 3 - -
2021-03 4 503 465
2021-02 4 504 466
2021-01 4 550 511
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų