Oficialus pavadinimas: "Ervilita", UAB

"Ervilita", UAB Įmonės kodas 301523704

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Ervilita", UAB (draudėjo kodas 965781, mokesčių mokėtojo kodas 301523704) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-08 mėnesio gale dirbo 4 darbuotojai (apdraustieji).

"Ervilita", UAB (301523704) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-08 4 820 794
2024-07 4 820 794
2024-06 4 820 794
2024-05 4 820 794
2024-04 5 727 881
2024-03 5 842 1,020
2024-02 5 842 1,020
2024-01 5 842 1,020
2023-12 3 - -
2023-11 2 - -
2023-10 2 - -
2023-09 3 - -
2023-08 4 470 405
2023-07 4 488 421
2023-06 4 489 421
2023-05 4 493 425
2023-04 4 410 354
2023-03 3 - -
2023-02 3 - -
2023-01 3 - -
2022-12 4 384 331
2022-11 4 352 305
2022-10 4 421 363
2022-09 4 421 363
2022-08 5 514 551
2022-07 5 409 440
2022-06 5 410 441
2022-05 5 410 441
2022-04 4 421 363
2022-03 4 421 363
2022-02 4 349 301
2022-01 4 421 363
2021-12 5 384 410
2021-11 5 353 377
2021-10 5 353 377
2021-09 5 353 377
2021-08 5 354 379
2021-07 5 348 372
2021-06 5 346 371
2021-05 5 353 377
2021-04 5 353 377
2021-03 5 353 377
2021-02 5 353 377
2021-01 5 353 377
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų