Oficialus pavadinimas: "INSISTA", UAB

"INSISTA", UAB Įmonės kodas 301506929

"INSISTA", UAB PVM kodas LT100003832513 nuo 2008-03-13 (prieš 16 metų)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "INSISTA", UAB (draudėjo kodas 590960, mokesčių mokėtojo kodas 301506929) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 5 darbuotojai (apdraustieji).

"INSISTA", UAB (301506929) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 5 793 962
2024-02 5 822 997
2024-01 5 776 942
2023-12 5 1,257 1,525
2023-11 5 701 851
2023-10 5 626 760
2023-09 5 708 859
2023-08 5 713 865
2023-07 5 713 866
2023-06 5 713 866
2023-05 5 710 862
2023-04 5 707 858
2023-03 5 713 865
2023-02 5 648 786
2023-01 5 697 846
2022-12 5 831 1,005
2022-11 5 670 810
2022-10 5 674 816
2022-09 5 640 774
2022-08 5 671 811
2022-07 5 663 802
2022-06 5 675 817
2022-05 5 659 798
2022-04 4 735 711
2022-03 5 681 823
2022-02 5 614 743
2022-01 5 670 810
2021-12 5 484 584
2021-11 5 613 739
2021-10 5 614 741
2021-09 5 615 742
2021-08 5 625 754
2021-07 5 619 747
2021-06 5 616 727
2021-05 5 614 725
2021-04 5 619 731
2021-03 5 618 730
2021-02 6 769 1,100
2021-01 6 470 666
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų