Oficialus pavadinimas: "MEDOZONAS", UAB

"MEDOZONAS", UAB Įmonės kodas 301486775

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "MEDOZONAS", UAB (draudėjo kodas 940992, mokesčių mokėtojo kodas 301486775) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-09 mėnesio gale dirbo 4 darbuotojai (apdraustieji).

"MEDOZONAS", UAB (301486775) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-09 4 516 469
2024-08 4 512 464
2024-07 4 556 505
2024-06 4 504 457
2024-05 4 527 477
2024-04 4 505 458
2024-03 4 503 456
2024-02 4 503 456
2024-01 4 511 463
2023-12 4 461 418
2023-11 4 407 366
2023-10 4 461 418
2023-09 4 457 414
2023-08 4 473 429
2023-07 4 463 421
2023-06 4 461 418
2023-05 4 461 418
2023-04 4 461 418
2023-03 4 461 418
2023-02 4 461 418
2023-01 4 461 418
2022-12 4 406 368
2022-11 4 404 367
2022-10 4 406 368
2022-09 4 410 372
2022-08 4 411 373
2022-07 4 404 367
2022-06 4 406 368
2022-05 4 406 368
2022-04 4 406 368
2022-03 4 404 367
2022-02 2 - -
2022-01 2 - -
2021-12 4 367 332
2021-11 4 367 332
2021-10 4 364 330
2021-09 5 298 338
2021-08 4 367 332
2021-07 4 367 332
2021-06 4 367 332
2021-05 4 283 260
2021-04 1 - -
2021-03 1 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų