Oficialus pavadinimas: "Viskonta", UAB

"Viskonta", UAB Įmonės kodas 301275792

"Viskonta", UAB PVM kodas LT100015859319 nuo 2023-04-14 (prieš 1 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Viskonta", UAB (draudėjo kodas 659772, mokesčių mokėtojo kodas 301275792) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-09 mėnesio gale dirbo 3 darbuotojai (apdraustieji).

"Viskonta", UAB (301275792) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-09 3 - -
2024-08 3 - -
2024-07 2 - -
2024-06 2 - -
2024-05 2 - -
2024-04 2 - -
2024-03 2 - -
2024-02 2 - -
2024-01 2 - -
2023-12 2 - -
2023-11 2 - -
2023-10 2 - -
2023-09 3 - -
2023-08 3 - -
2023-07 3 - -
2023-06 3 - -
2023-05 3 - -
2023-04 3 - -
2023-03 3 - -
2023-02 3 - -
2023-01 4 746 692
2022-12 3 - -
2022-11 3 - -
2022-10 3 - -
2022-09 4 620 574
2022-08 3 - -
2022-07 3 - -
2022-06 3 - -
2022-05 3 - -
2022-04 3 - -
2022-03 3 - -
2022-02 3 - -
2022-01 3 - -
2021-12 3 - -
2021-11 3 - -
2021-10 4 538 494
2021-09 4 565 521
2021-08 4 565 521
2021-07 4 537 497
2021-06 4 564 520
2021-05 4 511 474
2021-04 4 566 521
2021-03 4 562 518
2021-02 4 562 518
2021-01 5 453 521
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų