Oficialus pavadinimas: Širvintų tėvų ir vaikų klubas

Širvintų tėvų ir vaikų klubas Įmonės kodas 301270585

Širvintų tėvų ir vaikų klubas PVM kodas LT100012661019 nuo 2019-10-02 (prieš 4 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje Širvintų tėvų ir vaikų klubas (draudėjo kodas 961925, mokesčių mokėtojo kodas 301270585) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 2 darbuotojai (apdraustieji).

Širvintų tėvų ir vaikų klubas (301270585) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 2 - -
2024-02 2 - -
2024-01 2 - -
2023-12 2 - -
2023-11 2 - -
2023-10 2 - -
2023-09 2 - -
2023-08 3 - -
2023-07 3 - -
2023-06 3 - -
2023-05 3 - -
2023-04 2 - -
2023-03 2 - -
2023-02 2 - -
2023-01 1 - -
2022-12 2 - -
2022-11 2 - -
2022-10 2 - -
2022-09 3 - -
2022-08 4 302 292
2022-07 4 317 307
2022-06 4 317 307
2022-05 4 369 358
2022-04 4 369 358
2022-03 4 431 418
2022-02 5 376 455
2022-01 5 357 433
2021-12 5 332 401
2021-11 5 335 405
2021-10 5 335 405
2021-09 5 376 455
2021-08 5 466 563
2021-07 4 628 605
2021-06 4 628 605
2021-05 4 628 605
2021-04 4 628 605
2021-03 4 628 605
2021-02 4 628 605
2021-01 4 628 605
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų