Oficialus pavadinimas: "ES grupė", UAB

"ES grupė", UAB Įmonės kodas 301162549

"ES grupė", UAB PVM kodas LT100004487410 nuo 2009-01-30 (prieš 15 metų)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "ES grupė", UAB (draudėjo kodas 993981, mokesčių mokėtojo kodas 301162549) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 3 darbuotojai (apdraustieji).

"ES grupė", UAB (301162549) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 3 - -
2024-02 4 401 349
2024-01 4 569 492
2023-12 4 541 468
2023-11 4 547 474
2023-10 4 396 345
2023-09 4 490 425
2023-08 4 541 468
2023-07 4 541 468
2023-06 4 543 470
2023-05 5 477 522
2023-04 5 473 517
2023-03 5 455 495
2023-02 5 294 326
2023-01 5 403 443
2022-12 5 407 443
2022-11 5 422 461
2022-10 5 423 463
2022-09 5 469 512
2022-08 5 426 467
2022-07 5 500 545
2022-06 5 488 530
2022-05 6 581 785
2022-04 5 639 706
2022-03 7 509 806
2022-02 7 497 783
2022-01 7 274 440
2021-12 5 295 338
2021-11 5 292 335
2021-10 5 233 263
2021-09 5 276 317
2021-08 6 444 607
2021-07 6 346 481
2021-06 5 397 457
2021-05 6 344 477
2021-04 6 411 561
2021-03 6 483 656
2021-02 6 476 646
2021-01 5 452 505
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų