Oficialus pavadinimas: "Žinių gausa", UAB

"Žinių gausa", UAB Įmonės kodas 301149719

"Žinių gausa", UAB PVM kodas LT100004228310 nuo 2008-09-01 (prieš 16 metų)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Žinių gausa", UAB (draudėjo kodas 962836, mokesčių mokėtojo kodas 301149719) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 4 darbuotojai (apdraustieji).

"Žinių gausa", UAB (301149719) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 4 312 303
2024-02 4 312 303
2024-01 4 562 546
2023-12 4 562 546
2023-11 4 562 546
2023-10 4 562 546
2023-09 4 462 449
2023-08 3 - -
2023-07 3 - -
2023-06 4 545 529
2023-05 4 562 546
2023-04 4 562 546
2023-03 4 562 546
2023-02 4 562 546
2023-01 4 562 546
2022-12 4 512 494
2022-11 4 512 494
2022-10 4 512 494
2022-09 4 512 494
2022-08 4 512 494
2022-07 4 512 494
2022-06 4 512 494
2022-05 4 512 494
2022-04 4 512 494
2022-03 4 512 494
2022-02 4 473 456
2022-01 4 491 473
2021-12 4 460 440
2021-11 4 460 440
2021-10 4 388 372
2021-09 5 400 479
2021-08 5 401 481
2021-07 4 460 440
2021-06 4 460 440
2021-05 4 460 440
2021-04 4 460 440
2021-03 4 375 358
2021-02 3 - -
2021-01 4 341 325
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų