Oficialus pavadinimas: "Eiskota", UAB

"Eiskota", UAB Įmonės kodas 301108028

"Eiskota", UAB PVM kodas LT100003426117 nuo 2014-03-01 (prieš 10 metų)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Eiskota", UAB (draudėjo kodas 868173, mokesčių mokėtojo kodas 301108028) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-09 mėnesio gale dirbo 3 darbuotojai (apdraustieji).

"Eiskota", UAB (301108028) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-09 3 - -
2024-08 3 - -
2024-06 3 - -
2024-05 3 - -
2024-04 3 - -
2024-03 3 - -
2024-02 3 - -
2024-01 3 - -
2023-12 3 - -
2023-11 3 - -
2023-10 3 - -
2023-09 3 - -
2023-08 3 - -
2023-07 3 - -
2023-06 3 - -
2023-05 3 - -
2023-04 3 - -
2023-03 3 - -
2023-02 3 - -
2023-01 3 - -
2022-12 3 - -
2022-11 3 - -
2022-10 3 - -
2022-09 4 908 848
2022-08 4 907 834
2022-07 4 945 870
2022-06 4 977 901
2022-05 4 944 871
2022-04 4 988 912
2022-03 4 959 885
2022-02 4 959 885
2022-01 5 874 1,015
2021-12 4 843 771
2021-11 4 602 543
2021-10 4 725 665
2021-09 4 728 666
2021-08 5 795 909
2021-07 6 684 916
2021-06 5 677 747
2021-05 4 734 652
2021-04 5 675 744
2021-03 5 566 629
2021-02 4 519 456
2021-01 5 602 677
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų