Oficialus pavadinimas: IĮ "EULANTA"

IĮ "EULANTA" Įmonės kodas 301102609

IĮ "EULANTA" PVM kodas LT100007639015 nuo 2013-04-12 (prieš 11 metų)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje IĮ "EULANTA" (draudėjo kodas 554145, mokesčių mokėtojo kodas 301102609) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 5 darbuotojai (apdraustieji).

IĮ "EULANTA" (301102609) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 5 842 1,021
2024-02 5 759 922
2024-01 4 819 795
2023-12 6 678 987
2023-11 6 630 917
2023-10 5 626 759
2023-09 5 639 776
2023-08 5 691 839
2023-07 5 699 848
2023-06 5 685 832
2023-05 5 676 821
2023-04 4 701 681
2023-03 4 754 732
2023-02 3 - -
2023-01 5 1,062 1,288
2022-12 5 681 822
2022-11 5 737 889
2022-10 5 604 728
2022-09 5 573 693
2022-08 5 737 889
2022-07 5 736 888
2022-06 5 674 814
2022-05 6 620 898
2022-04 4 738 715
2022-03 4 722 698
2022-02 5 423 511
2022-01 5 623 752
2021-12 5 601 723
2021-11 5 557 669
2021-10 5 586 704
2021-09 5 648 778
2021-08 5 648 778
2021-07 5 569 685
2021-06 5 575 692
2021-05 5 569 685
2021-04 5 474 570
2021-03 5 575 692
2021-02 6 550 795
2021-01 5 565 680
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų