Oficialus pavadinimas: Viešoji įstaiga "Pakūta"

Viešoji įstaiga "Pakūta" Įmonės kodas 300976819

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje Viešoji įstaiga "Pakūta" (draudėjo kodas 624370, mokesčių mokėtojo kodas 300976819) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-09 mėnesio gale dirbo 4 darbuotojai (apdraustieji).

Viešoji įstaiga "Pakūta" (300976819) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-09 4 603 541
2024-08 4 603 541
2024-07 4 609 546
2024-06 4 603 541
2024-05 4 611 548
2024-04 4 603 542
2024-03 4 603 541
2024-02 5 633 725
2024-01 5 620 708
2023-12 5 569 650
2023-11 5 664 766
2023-10 5 631 725
2023-09 5 565 645
2023-08 5 650 748
2023-07 5 645 742
2023-06 5 694 802
2023-05 5 693 800
2023-04 5 365 403
2023-03 3 - -
2023-02 3 - -
2023-01 3 - -
2022-12 3 - -
2022-11 3 - -
2022-10 3 - -
2022-09 2 - -
2022-08 3 - -
2022-07 3 - -
2022-06 3 - -
2022-05 2 - -
2022-04 2 - -
2022-03 2 - -
2022-02 2 - -
2022-01 2 - -
2021-12 2 - -
2021-11 3 - -
2021-10 2 - -
2021-09 2 - -
2021-08 2 - -
2021-07 2 - -
2021-06 2 - -
2021-05 2 - -
2021-04 2 - -
2021-03 2 - -
2021-02 3 - -
2021-01 2 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų