Oficialus pavadinimas: AIKIDO AIKIKAI ASOCIACIJA "AIDAS"

AIKIDO AIKIKAI ASOCIACIJA "AIDAS" Įmonės kodas 300956720

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje AIKIDO AIKIKAI ASOCIACIJA "AIDAS" (draudėjo kodas 939630, mokesčių mokėtojo kodas 300956720) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 5 darbuotojai (apdraustieji).

AIKIDO AIKIKAI ASOCIACIJA "AIDAS" (300956720) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 5 883 1,036
2024-02 6 460 641
2024-01 6 459 641
2023-12 6 385 546
2023-11 5 550 639
2023-10 5 550 639
2023-09 5 550 639
2023-08 1 - -
2023-07 1 - -
2023-06 5 779 907
2023-05 5 800 933
2023-04 5 771 899
2023-03 5 750 874
2023-02 5 771 899
2023-01 5 771 899
2022-12 5 768 893
2022-11 5 768 893
2022-10 5 736 853
2022-09 5 768 893
2022-08 2 - -
2022-07 2 - -
2022-06 5 487 568
2022-05 5 503 587
2022-04 5 484 565
2022-03 5 487 568
2022-02 5 487 568
2022-01 5 487 568
2021-12 5 479 559
2021-11 5 479 559
2021-10 5 544 638
2021-09 4 455 419
2021-08 3 - -
2021-07 5 330 386
2021-06 6 459 654
2021-05 7 408 680
2021-04 7 395 656
2021-03 8 391 745
2021-02 8 396 754
2021-01 8 395 753
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų