Oficialus pavadinimas: "Saudas", UAB

"Saudas", UAB Įmonės kodas 300932858

"Saudas", UAB PVM kodas LT100004041813 nuo 2008-05-27 (prieš 16 metų)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Saudas", UAB (draudėjo kodas 241490, mokesčių mokėtojo kodas 300932858) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 4 darbuotojai (apdraustieji).

"Saudas", UAB (300932858) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 4 699 678
2024-02 4 561 543
2024-01 4 626 607
2023-12 4 636 617
2023-11 4 573 556
2023-10 4 617 598
2023-09 4 586 568
2023-08 4 636 617
2023-07 4 636 617
2023-06 4 636 617
2023-05 4 608 589
2023-04 4 636 617
2023-03 4 609 590
2023-02 3 - -
2023-01 3 - -
2022-12 4 456 440
2022-11 4 552 533
2022-10 4 552 533
2022-09 4 552 533
2022-08 4 552 533
2022-07 4 552 533
2022-06 4 552 533
2022-05 4 552 533
2022-04 4 488 471
2022-03 4 377 364
2022-02 4 369 357
2022-01 3 - -
2021-12 4 485 466
2021-11 4 421 404
2021-10 4 485 466
2021-09 4 485 466
2021-08 4 485 466
2021-07 4 485 466
2021-06 4 485 466
2021-05 4 485 466
2021-04 4 439 422
2021-03 3 - -
2021-02 4 392 376
2021-01 4 485 466
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų