Oficialus pavadinimas: "Topkodas", UAB

"Topkodas", UAB Įmonės kodas 300895598

"Topkodas", UAB PVM kodas LT100003675211 nuo 2008-01-11 (prieš 16 metų)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Topkodas", UAB (draudėjo kodas 949271, mokesčių mokėtojo kodas 300895598) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 4 darbuotojai (apdraustieji).

"Topkodas", UAB (300895598) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 4 296 252
2024-02 4 296 252
2024-01 4 296 252
2023-12 4 276 235
2023-11 5 239 255
2023-10 5 248 264
2023-09 5 276 293
2023-08 5 243 258
2023-07 5 218 232
2023-06 5 219 233
2023-05 5 264 281
2023-04 5 219 233
2023-03 5 219 233
2023-02 5 219 233
2023-01 5 219 233
2022-12 5 179 191
2022-11 5 280 298
2022-10 5 303 322
2022-09 5 239 254
2022-08 5 239 254
2022-07 5 239 254
2022-06 5 239 254
2022-05 5 240 255
2022-04 5 202 215
2022-03 5 239 254
2022-02 4 297 253
2022-01 4 297 253
2021-12 5 179 191
2021-11 5 221 235
2021-10 5 221 235
2021-09 5 222 236
2021-08 5 221 235
2021-07 5 221 235
2021-06 5 110 117
2021-05 5 159 169
2021-04 5 214 228
2021-03 4 196 166
2021-02 5 170 181
2021-01 1 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų