Oficialus pavadinimas: J. BREDELIENĖS IĮ

J. BREDELIENĖS IĮ Įmonės kodas 300869646

J. BREDELIENĖS IĮ PVM kodas LT100003240415 nuo 2007-07-02 (prieš 17 metų)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje J. BREDELIENĖS IĮ (draudėjo kodas 899322, mokesčių mokėtojo kodas 300869646) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-08 mėnesio gale dirbo 4 darbuotojai (apdraustieji).

J. BREDELIENĖS IĮ (300869646) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-08 4 800 740
2024-07 3 - -
2024-06 3 - -
2024-05 4 942 879
2024-04 3 - -
2024-03 4 652 622
2024-02 4 780 753
2024-01 4 943 885
2023-12 4 875 817
2023-11 4 950 889
2023-10 3 - -
2023-09 4 791 727
2023-08 4 955 867
2023-07 4 948 860
2023-06 3 - -
2023-05 3 - -
2023-04 3 - -
2023-03 3 - -
2023-02 3 - -
2023-01 3 - -
2022-12 3 - -
2022-11 3 - -
2022-10 3 - -
2022-09 3 - -
2022-08 3 - -
2022-07 3 - -
2022-06 3 - -
2022-05 3 - -
2022-04 3 - -
2022-03 3 - -
2022-02 3 - -
2022-01 3 - -
2021-12 3 - -
2021-11 4 490 449
2021-10 3 - -
2021-09 3 - -
2021-08 3 - -
2021-07 4 728 660
2021-06 4 692 626
2021-05 4 698 632
2021-04 4 646 584
2021-03 4 648 586
2021-02 4 642 581
2021-01 4 645 583
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų