Oficialus pavadinimas: "REGISTA", UAB

"REGISTA", UAB Įmonės kodas 300867613

"REGISTA", UAB PVM kodas LT100003963610 nuo 2018-04-20 (prieš 6 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "REGISTA", UAB (draudėjo kodas 616693, mokesčių mokėtojo kodas 300867613) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2023-11 mėnesio gale dirbo 8 darbuotojai (apdraustieji).

"REGISTA", UAB (300867613) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2023-11 8 1,221 2,241
2023-10 2 - -
2023-08 5 726 845
2023-07 9 744 1,561
2023-06 8 1,145 2,122
2023-05 9 1,264 2,554
2023-04 10 1,115 2,534
2023-03 10 1,303 2,947
2023-02 7 1,177 1,911
2023-01 7 670 1,107
2022-12 7 564 880
2022-11 7 1,074 1,687
2022-10 7 1,035 1,622
2022-09 7 1,126 1,774
2022-08 7 1,127 1,780
2022-07 7 1,126 1,778
2022-06 7 1,125 1,776
2022-05 7 1,126 1,778
2022-04 7 1,126 1,778
2022-03 7 1,094 1,724
2022-02 6 1,112 1,484
2022-01 6 1,269 1,677
2021-12 6 1,728 2,456
2021-11 5 835 968
2021-10 6 912 1,248
2021-09 6 847 1,171
2021-08 5 930 1,079
2021-07 5 930 1,079
2021-06 5 930 1,079
2021-05 5 930 1,079
2021-04 5 930 1,079
2021-03 3 - -
2021-02 5 919 1,065
2021-01 4 869 802
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų