Oficialus pavadinimas: Arteziniai projektai, UAB

Arteziniai projektai, UAB Įmonės kodas 300860679

Arteziniai projektai, UAB PVM kodas LT100003395015 nuo 2007-09-06 (prieš 17 metų)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje Arteziniai projektai, UAB (draudėjo kodas 837687, mokesčių mokėtojo kodas 300860679) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2023-09 mėnesio gale dirbo 1 darbuotojai (apdraustieji).

Arteziniai projektai, UAB (300860679) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2023-09 1 - -
2023-05 11 2,029 5,301
2023-04 11 1,163 3,073
2023-03 11 1,152 3,046
2023-02 11 1,198 3,171
2023-01 11 1,248 3,297
2022-12 12 1,106 3,174
2022-11 10 1,230 2,941
2022-10 10 1,216 2,904
2022-09 9 1,211 2,607
2022-08 7 1,509 2,528
2022-07 8 1,431 2,732
2022-06 8 1,392 2,662
2022-05 9 1,314 2,823
2022-04 9 1,357 2,925
2022-03 9 1,270 2,738
2022-02 8 966 1,857
2022-01 8 1,130 2,165
2021-12 8 1,172 2,243
2021-11 8 1,130 2,153
2021-10 8 1,039 1,993
2021-09 8 1,178 2,258
2021-08 8 1,155 2,211
2021-07 7 1,356 2,274
2021-06 7 1,375 2,305
2021-05 7 1,342 2,250
2021-04 4 941 893
2021-03 5 824 981
2021-02 5 822 979
2021-01 7 660 1,101
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų