Oficialus pavadinimas: "Smiga", UAB

"Smiga", UAB Įmonės kodas 300829438

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Smiga", UAB (draudėjo kodas 968398, mokesčių mokėtojo kodas 300829438) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-09 mėnesio gale dirbo 4 darbuotojai (apdraustieji).

"Smiga", UAB (300829438) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-09 4 597 557
2024-08 4 652 610
2024-07 4 652 610
2024-06 4 602 568
2024-05 4 539 506
2024-04 4 569 536
2024-03 4 532 500
2024-02 4 544 511
2024-01 4 570 537
2023-12 4 471 440
2023-11 4 486 455
2023-10 4 502 471
2023-09 5 714 850
2023-08 5 595 706
2023-07 5 549 650
2023-06 5 570 676
2023-05 5 555 657
2023-04 5 545 645
2023-03 5 580 687
2023-02 5 617 732
2023-01 6 471 670
2022-12 5 398 465
2022-11 5 452 530
2022-10 4 511 477
2022-09 4 511 477
2022-08 4 477 448
2022-07 4 511 477
2022-06 4 511 477
2022-05 4 511 477
2022-04 4 511 477
2022-03 4 511 477
2022-02 4 405 374
2022-01 3 - -
2021-12 3 - -
2021-11 4 465 431
2021-10 4 469 434
2021-09 4 470 435
2021-08 4 338 307
2021-07 3 - -
2021-06 3 - -
2021-05 3 - -
2021-04 6 205 277
2021-03 6 205 277
2021-02 3 - -
2021-01 3 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų