Oficialus pavadinimas: "Judinrola", UAB

"Judinrola", UAB Įmonės kodas 300669026

"Judinrola", UAB PVM kodas LT100003446715 nuo 2007-09-26 (prieš 17 metų)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Judinrola", UAB (draudėjo kodas 963975, mokesčių mokėtojo kodas 300669026) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-09 mėnesio gale dirbo 2 darbuotojai (apdraustieji).

"Judinrola", UAB (300669026) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-09 2 - -
2024-08 1 - -
2024-07 1 - -
2024-06 1 - -
2024-05 2 - -
2024-04 2 - -
2024-03 2 - -
2024-02 2 - -
2024-01 2 - -
2023-12 2 - -
2023-11 2 - -
2023-10 2 - -
2023-09 2 - -
2023-08 2 - -
2023-07 2 - -
2023-06 2 - -
2023-05 2 - -
2023-04 2 - -
2023-03 2 - -
2023-02 2 - -
2023-01 2 - -
2022-12 2 - -
2022-11 2 - -
2022-10 2 - -
2022-09 3 - -
2022-08 3 - -
2022-07 3 - -
2022-06 4 580 529
2022-05 4 642 581
2022-04 4 715 642
2022-03 4 418 365
2022-02 5 708 811
2022-01 4 891 799
2021-12 3 - -
2021-11 3 - -
2021-10 3 - -
2021-09 5 666 770
2021-08 5 573 671
2021-07 5 651 752
2021-06 5 697 802
2021-05 5 678 781
2021-04 5 676 780
2021-03 5 602 702
2021-02 5 572 666
2021-01 5 595 691
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų