Oficialus pavadinimas: "Draugista", UAB

"Draugista", UAB Įmonės kodas 300659384

"Draugista", UAB PVM kodas LT100003171116 nuo 2007-06-06 (prieš 17 metų)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Draugista", UAB (draudėjo kodas 989958, mokesčių mokėtojo kodas 300659384) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 2 darbuotojai (apdraustieji).

"Draugista", UAB (300659384) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 2 - -
2024-02 2 - -
2024-01 3 - -
2023-12 4 843 819
2023-11 2 - -
2023-10 2 - -
2023-09 2 - -
2023-08 2 - -
2023-07 2 - -
2023-06 2 - -
2023-05 3 - -
2023-04 5 1,171 1,387
2023-03 5 725 855
2023-02 5 611 715
2023-01 5 975 1,158
2022-12 5 900 1,066
2022-11 5 933 1,101
2022-10 5 953 1,126
2022-09 5 823 982
2022-08 4 1,098 1,063
2022-07 5 831 1,006
2022-06 5 870 1,053
2022-05 5 901 1,091
2022-04 5 807 977
2022-03 4 948 918
2022-02 4 910 880
2022-01 4 865 837
2021-12 4 874 843
2021-11 4 948 914
2021-10 4 918 886
2021-09 5 665 802
2021-08 5 741 893
2021-07 4 804 775
2021-06 4 803 774
2021-05 4 780 751
2021-04 4 704 678
2021-03 4 742 715
2021-02 5 684 821
2021-01 5 542 652
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų