Oficialus pavadinimas: "ADESTA", UAB

"ADESTA", UAB Įmonės kodas 300645616

"ADESTA", UAB PVM kodas LT100002952014 nuo 2007-03-19 (prieš 17 metų)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "ADESTA", UAB (draudėjo kodas 779133, mokesčių mokėtojo kodas 300645616) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 6 darbuotojai (apdraustieji).

"ADESTA", UAB (300645616) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 6 410 582
2024-02 6 410 582
2024-01 6 410 582
2023-12 6 397 565
2023-11 6 397 565
2023-10 6 397 565
2023-09 6 297 419
2023-08 6 297 419
2023-07 23 81 444
2023-06 23 81 444
2023-05 23 83 453
2023-04 23 81 444
2023-03 6 297 419
2023-02 6 297 419
2023-01 6 297 419
2022-12 7 267 442
2022-11 7 277 459
2022-10 7 277 459
2022-09 7 277 459
2022-08 7 277 459
2022-07 7 277 459
2022-06 7 277 459
2022-05 7 281 466
2022-04 7 277 459
2022-03 21 95 476
2022-02 17 117 471
2022-01 18 111 472
2021-12 21 97 485
2021-11 7 283 469
2021-10 7 283 469
2021-09 7 283 469
2021-08 7 285 473
2021-07 7 283 469
2021-06 7 283 469
2021-05 7 283 469
2021-04 7 283 469
2021-03 7 283 469
2021-02 7 283 469
2021-01 7 283 469
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų