Oficialus pavadinimas: "Pramogų vėjas", UAB

"Pramogų vėjas", UAB Įmonės kodas 300637135

"Pramogų vėjas", UAB PVM kodas LT100004112913 nuo 2008-07-01 (prieš 16 metų)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Pramogų vėjas", UAB (draudėjo kodas 778868, mokesčių mokėtojo kodas 300637135) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 4 darbuotojai (apdraustieji).

"Pramogų vėjas", UAB (300637135) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 4 1,472 1,395
2024-02 5 1,762 1,999
2024-01 5 1,231 1,434
2023-12 5 1,186 1,381
2023-11 4 1,185 1,092
2023-10 4 1,020 931
2023-09 4 997 912
2023-08 4 1,043 951
2023-07 4 998 911
2023-06 4 1,020 931
2023-05 4 1,020 931
2023-04 4 1,020 931
2023-03 4 1,020 931
2023-02 4 1,020 931
2023-01 4 1,020 931
2022-12 4 1,020 931
2022-11 4 995 907
2022-10 4 1,020 931
2022-09 4 1,020 931
2022-08 4 972 885
2022-07 4 867 795
2022-06 3 - -
2022-05 3 - -
2022-04 3 - -
2022-03 3 - -
2022-02 3 - -
2022-01 3 - -
2021-12 3 - -
2021-11 3 - -
2021-10 2 - -
2021-09 2 - -
2021-08 2 - -
2021-07 3 - -
2021-06 3 - -
2021-05 3 - -
2021-04 3 - -
2021-03 3 - -
2021-02 4 720 632
2021-01 4 564 499
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų