Oficialus pavadinimas: "Resolution LT", UAB

"Resolution LT", UAB Įmonės kodas 300631876

"Resolution LT", UAB PVM kodas LT100002847617 nuo 2007-02-05 (prieš 17 metų)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Resolution LT", UAB (draudėjo kodas 778544, mokesčių mokėtojo kodas 300631876) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 2 darbuotojai (apdraustieji).

"Resolution LT", UAB (300631876) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 2 - -
2024-02 2 - -
2024-01 2 - -
2023-12 4 96 72
2023-11 4 78 59
2023-10 4 78 69
2023-09 4 78 69
2023-08 4 78 69
2023-07 4 78 68
2023-06 4 78 69
2023-05 4 79 70
2023-04 4 77 67
2023-03 4 80 70
2023-02 4 78 68
2023-01 5 802 855
2022-12 5 809 853
2022-11 5 809 853
2022-10 5 809 853
2022-09 5 809 853
2022-08 5 811 855
2022-07 5 809 862
2022-06 6 1,137 1,452
2022-05 6 1,052 1,343
2022-04 5 809 860
2022-03 5 809 860
2022-02 5 808 860
2022-01 5 809 860
2021-12 5 811 853
2021-11 5 808 851
2021-10 5 808 850
2021-09 5 814 856
2021-08 5 813 864
2021-07 5 809 860
2021-06 5 809 860
2021-05 6 706 907
2021-04 5 329 389
2021-03 5 322 380
2021-02 5 304 359
2021-01 6 1,730 2,485
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų