Oficialus pavadinimas: Ukmergės rajono Varinės bendruomenė

Ukmergės rajono Varinės bendruomenė Įmonės kodas 300628887

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje Ukmergės rajono Varinės bendruomenė (draudėjo kodas 637489, mokesčių mokėtojo kodas 300628887) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-09 mėnesio gale dirbo 5 darbuotojai (apdraustieji).

Ukmergės rajono Varinės bendruomenė (300628887) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-09 5 531 594
2024-08 5 531 594
2024-06 5 531 594
2024-05 5 531 594
2024-04 5 531 594
2024-03 5 531 583
2024-02 5 531 583
2024-01 5 531 583
2023-12 4 664 572
2023-11 4 664 572
2023-10 4 664 572
2023-09 4 665 573
2023-08 4 664 579
2023-06 4 664 579
2023-05 4 664 579
2023-04 4 664 579
2023-03 4 664 586
2023-02 4 664 586
2023-01 4 664 586
2022-12 4 637 561
2022-11 4 637 561
2022-10 4 637 561
2022-09 4 637 561
2022-08 6 479 636
2022-06 6 545 731
2022-05 6 545 731
2022-04 6 545 731
2022-03 6 545 731
2022-02 6 545 731
2022-01 6 540 722
2021-12 3 - -
2021-11 3 - -
2021-10 3 - -
2021-09 3 - -
2021-08 3 - -
2021-06 3 - -
2021-05 3 - -
2021-04 3 - -
2021-03 3 - -
2021-02 3 - -
2021-01 3 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų