Oficialus pavadinimas: "RUMIRA", UAB

"RUMIRA", UAB Įmonės kodas 300611432

"RUMIRA", UAB PVM kodas LT100002745114 nuo 2006-12-14 (prieš 17 metų)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "RUMIRA", UAB (draudėjo kodas 776145, mokesčių mokėtojo kodas 300611432) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 5 darbuotojai (apdraustieji).

"RUMIRA", UAB (300611432) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 5 878 1,006
2024-02 5 920 1,057
2024-01 5 920 1,057
2023-12 5 840 965
2023-11 5 840 965
2023-10 5 785 899
2023-09 5 840 965
2023-08 5 850 977
2023-07 5 835 960
2023-06 5 776 897
2023-05 5 840 965
2023-04 5 840 965
2023-03 5 800 924
2023-02 5 792 915
2023-01 5 840 965
2022-12 5 724 829
2022-11 5 712 821
2022-10 5 753 864
2022-09 5 753 864
2022-08 5 732 838
2022-07 5 699 799
2022-06 6 626 863
2022-05 6 572 787
2022-04 6 627 865
2022-03 6 627 865
2022-02 6 614 848
2022-01 6 597 827
2021-12 6 591 808
2021-11 6 558 770
2021-10 6 575 791
2021-09 6 524 723
2021-08 5 563 656
2021-07 5 575 671
2021-06 5 457 531
2021-05 5 455 529
2021-04 5 406 470
2021-03 5 457 531
2021-02 5 455 529
2021-01 5 502 583
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų