Oficialus pavadinimas: "Pavėsinės", UAB

"Pavėsinės", UAB Įmonės kodas 300608475

"Pavėsinės", UAB PVM kodas LT100002928112 nuo 2007-03-09 (prieš 17 metų)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Pavėsinės", UAB (draudėjo kodas 867162, mokesčių mokėtojo kodas 300608475) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2023-10 mėnesio gale dirbo 2 darbuotojai (apdraustieji).

"Pavėsinės", UAB (300608475) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2023-10 2 - -
2023-07 9 1,951 4,118
2023-06 10 1,184 2,690
2023-05 10 881 2,052
2023-04 10 928 2,161
2023-03 10 906 2,107
2023-02 10 775 1,791
2023-01 12 1,056 2,978
2022-12 13 762 2,319
2022-11 16 945 3,567
2022-10 16 927 3,502
2022-09 21 971 4,802
2022-08 21 860 4,214
2022-07 21 796 3,915
2022-06 21 797 3,931
2022-05 21 804 3,964
2022-04 22 1,151 5,990
2022-03 23 853 4,626
2022-02 24 911 5,158
2022-01 25 787 4,637
2021-12 29 748 5,114
2021-11 26 795 4,859
2021-10 25 794 4,661
2021-09 26 804 4,920
2021-08 25 811 4,765
2021-07 24 850 4,763
2021-06 24 939 5,199
2021-05 23 924 4,925
2021-04 28 989 6,401
2021-03 27 817 5,081
2021-02 24 779 4,364
2021-01 23 773 4,180
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų