Oficialus pavadinimas: "Biketek", UAB

"Biketek", UAB Įmonės kodas 300601712

"Biketek", UAB PVM kodas LT100002673512 nuo 2021-04-26 (prieš 3 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Biketek", UAB (draudėjo kodas 774440, mokesčių mokėtojo kodas 300601712) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 9 darbuotojai (apdraustieji).

"Biketek", UAB (300601712) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 9 2,252 4,572
2024-02 9 2,050 4,192
2024-01 8 2,185 3,953
2023-12 7 2,236 3,510
2023-11 8 2,095 3,754
2023-10 8 2,381 4,258
2023-09 8 2,269 4,046
2023-08 8 2,270 4,042
2023-07 8 2,246 4,002
2023-06 11 2,343 5,580
2023-05 10 2,698 5,880
2023-04 12 2,022 5,359
2023-03 9 2,327 4,489
2023-02 7 1,905 2,784
2023-01 7 1,874 2,822
2022-12 7 1,769 2,671
2022-11 7 1,219 1,795
2022-10 4 1,101 893
2022-09 3 - -
2022-08 2 - -
2022-07 3 - -
2022-06 4 1,149 1,067
2022-05 3 - -
2022-04 2 - -
2022-03 3 - -
2022-02 3 - -
2022-01 5 617 675
2021-12 5 666 725
2021-11 3 - -
2021-10 2 - -
2021-09 3 - -
2021-08 5 179 205
2021-07 5 264 303
2021-06 4 422 374
2021-05 5 504 563
2021-04 5 238 265
2021-03 1 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų