Oficialus pavadinimas: "MAKVA", UAB

"MAKVA", UAB Įmonės kodas 300583399

"MAKVA", UAB PVM kodas LT100014686711 nuo 2022-01-28 (prieš 2 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "MAKVA", UAB (draudėjo kodas 771740, mokesčių mokėtojo kodas 300583399) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-09 mėnesio gale dirbo 3 darbuotojai (apdraustieji).

"MAKVA", UAB (300583399) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-09 3 - -
2024-08 2 - -
2024-07 3 - -
2024-06 2 - -
2024-05 4 14 13
2024-04 4 11 10
2024-03 4 6 5
2024-02 4 18 17
2024-01 3 - -
2023-12 4 301 291
2023-11 4 391 379
2023-10 4 282 273
2023-09 3 - -
2023-08 3 - -
2023-07 4 441 427
2023-06 4 437 423
2023-05 4 435 421
2023-04 4 439 425
2023-03 4 470 456
2023-02 4 437 424
2023-01 4 385 373
2022-12 4 211 203
2022-11 4 375 361
2022-10 4 322 310
2022-09 4 375 361
2022-08 4 400 385
2022-07 5 327 392
2022-06 5 407 477
2022-05 5 353 418
2022-04 5 403 469
2022-03 5 283 337
2022-02 5 323 373
2022-01 5 106 126
2021-12 2 - -
2021-11 2 - -
2021-10 2 - -
2021-09 1 - -
2021-07 1 - -
2021-06 3 - -
2021-05 2 - -
2021-04 2 - -
2021-03 2 - -
2021-02 2 - -
2021-01 1 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų