Oficialus pavadinimas: "Etikečių pasaulis", UAB

"Etikečių pasaulis", UAB Įmonės kodas 300568116

"Etikečių pasaulis", UAB PVM kodas LT100002385814 nuo 2006-06-07 (prieš 18 metų)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Etikečių pasaulis", UAB (draudėjo kodas 238367, mokesčių mokėtojo kodas 300568116) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 3 darbuotojai (apdraustieji).

"Etikečių pasaulis", UAB (300568116) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 3 - -
2024-02 4 561 540
2024-01 4 497 478
2023-12 4 559 539
2023-11 4 564 543
2023-10 4 567 546
2023-09 4 565 545
2023-08 4 567 546
2023-07 4 561 541
2023-06 4 567 546
2023-05 4 570 549
2023-04 4 561 541
2023-03 4 568 547
2023-02 4 558 538
2023-01 4 570 549
2022-12 4 452 431
2022-11 4 452 431
2022-10 5 383 454
2022-09 5 383 453
2022-08 5 388 459
2022-07 5 374 443
2022-06 5 366 435
2022-05 4 451 430
2022-04 4 290 273
2022-03 4 295 277
2022-02 4 287 271
2022-01 3 - -
2021-12 3 - -
2021-11 3 - -
2021-10 3 - -
2021-09 3 - -
2021-08 3 - -
2021-07 3 - -
2021-06 3 - -
2021-05 3 - -
2021-04 3 - -
2021-03 3 - -
2021-02 3 - -
2021-01 3 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų