Oficialus pavadinimas: "JAAVV", UAB

"JAAVV", UAB Įmonės kodas 300565084

"JAAVV", UAB PVM kodas LT100002685718 nuo 2006-11-10 (prieš 17 metų)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "JAAVV", UAB (draudėjo kodas 593802, mokesčių mokėtojo kodas 300565084) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 7 darbuotojai (apdraustieji).

"JAAVV", UAB (300565084) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 7 631 999
2024-02 7 574 915
2024-01 7 628 994
2023-12 7 584 924
2023-11 7 578 916
2023-10 7 586 928
2023-09 8 537 966
2023-08 8 620 1,108
2023-07 8 615 1,099
2023-06 8 637 1,136
2023-05 9 699 1,425
2023-04 9 641 1,306
2023-03 9 570 1,195
2023-02 7 656 1,074
2023-01 8 581 1,090
2022-12 7 493 802
2022-11 8 494 923
2022-10 7 487 792
2022-09 8 478 891
2022-08 8 499 934
2022-07 8 532 995
2022-06 8 518 973
2022-05 8 495 927
2022-04 8 500 934
2022-03 8 455 851
2022-02 8 518 972
2022-01 8 467 872
2021-12 8 465 872
2021-11 7 489 809
2021-10 7 513 843
2021-09 9 578 1,239
2021-08 7 471 780
2021-07 8 455 854
2021-06 8 456 855
2021-05 8 455 854
2021-04 8 457 857
2021-03 8 463 869
2021-02 8 456 854
2021-01 7 521 856
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų