Oficialus pavadinimas: "Žuvienės pašiūrė", UAB

"Žuvienės pašiūrė", UAB Įmonės kodas 300562946

"Žuvienės pašiūrė", UAB PVM kodas LT100004077911 nuo 2008-06-13 (prieš 16 metų)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Žuvienės pašiūrė", UAB (draudėjo kodas 823725, mokesčių mokėtojo kodas 300562946) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 3 darbuotojai (apdraustieji).

"Žuvienės pašiūrė", UAB (300562946) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 3 - -
2024-02 3 - -
2024-01 3 - -
2023-12 3 - -
2023-11 3 - -
2023-10 9 320 685
2023-09 11 538 1,399
2023-08 18 683 2,847
2023-07 20 761 3,508
2023-06 18 655 2,758
2023-05 13 344 1,038
2023-04 9 224 479
2023-03 3 - -
2023-02 3 - -
2023-01 3 - -
2022-12 3 - -
2022-11 3 - -
2022-10 12 221 631
2022-09 13 276 857
2022-08 22 354 1,838
2022-07 21 422 2,064
2022-06 20 446 2,087
2022-05 16 241 914
2022-04 2 - -
2022-03 3 - -
2022-02 3 - -
2022-01 3 - -
2021-12 3 - -
2021-11 3 - -
2021-10 10 230 548
2021-09 13 353 1,100
2021-08 22 323 1,685
2021-07 27 279 1,781
2021-06 26 239 1,473
2021-05 14 180 592
2021-04 3 - -
2021-03 3 - -
2021-02 3 - -
2021-01 3 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų