Oficialus pavadinimas: "MAKROSKAITA", UAB

"MAKROSKAITA", UAB Įmonės kodas 300561805

"MAKROSKAITA", UAB PVM kodas LT100002343219 nuo 2006-05-16 (prieš 18 metų)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "MAKROSKAITA", UAB (draudėjo kodas 768146, mokesčių mokėtojo kodas 300561805) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 3 darbuotojai (apdraustieji).

"MAKROSKAITA", UAB (300561805) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 3 - -
2024-02 3 - -
2024-01 4 1,502 1,314
2023-12 4 755 675
2023-11 3 - -
2023-10 3 - -
2023-09 3 - -
2023-08 3 - -
2023-07 3 - -
2023-06 3 - -
2023-05 4 620 560
2023-04 4 641 578
2023-03 4 644 581
2023-02 4 643 579
2023-01 4 643 579
2022-12 4 618 552
2022-11 4 616 551
2022-10 4 617 552
2022-09 4 618 552
2022-08 4 632 565
2022-07 4 611 546
2022-06 4 617 551
2022-05 4 619 553
2022-04 4 617 551
2022-03 4 618 552
2022-02 4 608 543
2022-01 4 616 550
2021-12 4 585 517
2021-11 4 580 513
2021-10 4 580 513
2021-09 4 580 513
2021-08 4 592 524
2021-07 4 606 536
2021-06 4 626 553
2021-05 4 580 513
2021-04 4 733 671
2021-03 4 733 671
2021-02 4 733 671
2021-01 4 733 671
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų