Oficialus pavadinimas: "Gratika", UAB

"Gratika", UAB Įmonės kodas 300544841

"Gratika", UAB PVM kodas LT100002473711 nuo 2006-07-17 (prieš 18 metų)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Gratika", UAB (draudėjo kodas 909664, mokesčių mokėtojo kodas 300544841) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 4 darbuotojai (apdraustieji).

"Gratika", UAB (300544841) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 4 958 930
2024-02 4 958 930
2024-01 4 958 930
2023-12 4 862 837
2023-11 4 862 837
2023-10 4 862 837
2023-09 4 862 837
2023-08 4 862 837
2023-07 4 862 837
2023-06 4 862 837
2023-05 4 862 837
2023-04 4 862 837
2023-03 4 862 837
2023-02 4 862 837
2023-01 4 862 837
2022-12 4 775 749
2022-11 4 775 749
2022-10 4 775 749
2022-09 4 775 749
2022-08 4 775 749
2022-07 4 775 749
2022-06 4 775 749
2022-05 4 775 749
2022-04 4 734 710
2022-03 4 775 749
2022-02 4 775 749
2022-01 4 696 672
2021-12 4 660 634
2021-11 4 660 634
2021-10 4 660 634
2021-09 4 660 634
2021-08 4 638 613
2021-07 4 638 613
2021-06 4 638 613
2021-05 4 638 613
2021-04 4 638 613
2021-03 4 638 613
2021-02 4 638 613
2021-01 4 638 613
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų