Oficialus pavadinimas: UADBB "Driežas LT"

UADBB "Driežas LT" Įmonės kodas 300541464

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje UADBB "Driežas LT" (draudėjo kodas 766074, mokesčių mokėtojo kodas 300541464) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 5 darbuotojai (apdraustieji).

UADBB "Driežas LT" (300541464) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 5 1,012 1,200
2024-02 6 849 1,208
2024-01 6 829 1,180
2023-12 6 817 1,162
2023-11 5 994 1,179
2023-10 6 740 1,050
2023-09 6 702 995
2023-08 6 1,106 1,582
2023-07 6 729 1,030
2023-06 6 812 1,154
2023-05 6 799 1,135
2023-04 6 843 1,194
2023-03 6 749 1,063
2023-02 6 753 1,069
2023-01 5 919 1,087
2022-12 6 750 1,062
2022-11 6 774 1,098
2022-10 6 774 1,098
2022-09 6 679 959
2022-08 5 848 999
2022-07 6 774 1,098
2022-06 6 773 1,095
2022-05 6 811 1,151
2022-04 6 1,141 1,632
2022-03 7 704 1,166
2022-02 6 679 963
2022-01 6 721 1,027
2021-12 6 601 873
2021-11 6 782 1,120
2021-10 6 617 882
2021-09 6 733 1,043
2021-08 5 916 1,088
2021-07 6 975 1,403
2021-06 6 927 1,325
2021-05 6 917 1,276
2021-04 6 561 793
2021-03 3 - -
2021-02 2 - -
2021-01 3 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų