Oficialus pavadinimas: "Kapara", UAB

"Kapara", UAB Įmonės kodas 300520598

"Kapara", UAB PVM kodas LT100002125611 nuo 2006-02-13 (prieš 18 metų)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Kapara", UAB (draudėjo kodas 764602, mokesčių mokėtojo kodas 300520598) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-09 mėnesio gale dirbo 2 darbuotojai (apdraustieji).

"Kapara", UAB (300520598) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-09 2 - -
2024-08 3 - -
2024-07 3 - -
2024-06 3 - -
2024-05 3 - -
2024-04 3 - -
2024-03 3 - -
2024-02 3 - -
2024-01 3 - -
2023-12 3 - -
2023-11 3 - -
2023-10 3 - -
2023-09 3 - -
2023-08 3 - -
2023-07 3 - -
2023-06 3 - -
2023-05 3 - -
2023-04 3 - -
2023-03 3 - -
2023-02 3 - -
2023-01 3 - -
2022-12 3 - -
2022-11 4 565 525
2022-10 4 634 591
2022-09 4 630 587
2022-08 4 630 587
2022-07 4 657 613
2022-06 4 590 549
2022-05 3 - -
2022-04 3 - -
2022-03 2 - -
2022-02 2 - -
2022-01 3 - -
2021-12 4 484 449
2021-11 4 573 533
2021-10 4 530 494
2021-09 4 645 603
2021-08 4 550 511
2021-07 4 561 521
2021-06 4 645 603
2021-05 4 645 603
2021-04 4 645 603
2021-03 4 601 561
2021-02 4 645 603
2021-01 4 645 603
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų