Oficialus pavadinimas: "Vilniaus artelė", UAB

"Vilniaus artelė", UAB Įmonės kodas 300154439

"Vilniaus artelė", UAB PVM kodas LT100002808818 nuo 2007-01-17 (prieš 17 metų)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Vilniaus artelė", UAB (draudėjo kodas 762628, mokesčių mokėtojo kodas 300154439) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 4 darbuotojai (apdraustieji).

"Vilniaus artelė", UAB (300154439) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 4 762 740
2024-02 4 553 537
2024-01 4 539 523
2023-12 4 695 675
2023-11 4 699 679
2023-10 4 699 679
2023-09 4 666 646
2023-06 2 - -
2023-05 4 480 466
2023-04 4 637 618
2023-03 4 593 575
2023-02 4 699 679
2023-01 4 699 679
2022-12 4 609 586
2022-11 4 609 586
2022-10 4 609 586
2022-09 4 612 590
2022-08 4 540 520
2022-07 4 432 417
2022-06 4 336 323
2022-05 4 609 586
2022-04 4 609 566
2022-03 4 609 566
2022-02 4 350 325
2022-01 4 609 566
2021-12 4 544 504
2021-11 4 544 504
2021-10 4 544 504
2021-09 4 544 504
2021-08 4 568 526
2021-07 4 544 504
2021-06 4 540 500
2021-05 4 540 500
2021-04 4 540 500
2021-03 4 533 494
2021-02 4 540 500
2021-01 4 540 500
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų