Oficialus pavadinimas: "MŽ PROJEKTAI", UAB

"MŽ PROJEKTAI", UAB Įmonės kodas 300146620

"MŽ PROJEKTAI", UAB PVM kodas LT100002907917 nuo 2007-03-01 (prieš 17 metų)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "MŽ PROJEKTAI", UAB (draudėjo kodas 748753, mokesčių mokėtojo kodas 300146620) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 2 darbuotojai (apdraustieji).

"MŽ PROJEKTAI", UAB (300146620) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 2 - -
2024-02 2 - -
2024-01 4 728 623
2023-12 4 520 461
2023-11 5 477 533
2023-10 5 452 502
2023-09 5 482 538
2023-08 5 486 542
2023-07 5 482 538
2023-06 6 529 701
2023-05 5 482 538
2023-04 6 624 821
2023-03 6 524 687
2023-02 6 524 687
2022-12 6 658 895
2022-11 7 601 950
2022-10 7 634 998
2022-09 7 654 1,026
2022-08 6 577 755
2022-07 6 588 771
2022-06 6 536 704
2022-05 5 560 616
2022-04 5 559 614
2022-03 5 475 524
2022-02 5 420 459
2022-01 5 489 544
2021-12 5 421 467
2021-11 5 350 381
2021-10 4 366 311
2021-09 5 842 978
2021-08 5 625 715
2021-07 5 625 715
2021-06 5 625 715
2021-05 5 625 715
2021-04 5 589 676
2021-02 6 593 827
2021-01 6 446 625
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų