Oficialus pavadinimas: "Finmar", UAB

"Finmar", UAB Įmonės kodas 300129763

"Finmar", UAB PVM kodas LT100001785113 nuo 2005-08-04 (prieš 19 metų)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Finmar", UAB (draudėjo kodas 746442, mokesčių mokėtojo kodas 300129763) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-09 mėnesio gale dirbo 6 darbuotojai (apdraustieji).

"Finmar", UAB (300129763) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-09 6 61 89
2024-08 9 395 767
2024-07 9 352 684
2024-06 6 54 77
2024-05 6 54 78
2024-04 6 58 83
2024-03 7 51 86
2024-02 6 55 80
2024-01 5 68 82
2023-12 5 61 74
2023-11 6 214 312
2023-10 6 183 266
2023-09 8 126 245
2023-08 7 54 92
2023-07 7 40 68
2023-06 7 47 80
2023-05 7 54 91
2023-04 7 41 70
2023-03 7 50 84
2023-02 7 45 76
2023-01 7 49 83
2022-12 7 127 215
2022-11 7 40 67
2022-10 7 35 58
2022-09 2 - -
2022-08 2 - -
2022-07 2 - -
2022-06 2 - -
2022-05 2 - -
2022-04 2 - -
2022-03 2 - -
2022-02 2 - -
2022-01 2 - -
2021-12 2 - -
2021-11 2 - -
2021-10 2 - -
2021-09 1 - -
2021-08 1 - -
2021-07 1 - -
2021-06 1 - -
2021-05 1 - -
2021-04 1 - -
2021-03 1 - -
2021-02 1 - -
2021-01 1 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų