Oficialus pavadinimas: Poilsio namų, esančių Vanagupės g. 33, Palangoje savininkų bendrija

Poilsio namų, esančių Vanagupės g. 33, Palangoje savininkų bendrija Įmonės kodas 300120586

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje Poilsio namų, esančių Vanagupės g. 33, Palangoje savininkų bendrija (draudėjo kodas 373231, mokesčių mokėtojo kodas 300120586) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 3 darbuotojai (apdraustieji).

Poilsio namų, esančių Vanagupės g. 33, Palangoje savininkų bendrija (300120586) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 3 - -
2024-02 4 563 483
2024-01 3 - -
2023-11 3 - -
2023-10 3 - -
2023-09 3 - -
2023-08 3 - -
2023-07 3 - -
2023-06 3 - -
2023-05 4 508 432
2023-04 4 500 425
2023-03 3 - -
2023-02 3 - -
2023-01 3 - -
2022-12 4 395 337
2022-11 3 - -
2022-10 4 507 432
2022-09 3 - -
2022-08 3 - -
2022-07 4 476 423
2022-06 3 - -
2022-05 3 - -
2022-04 3 - -
2022-03 3 - -
2022-02 3 - -
2022-01 3 - -
2021-12 4 409 373
2021-11 3 - -
2021-10 3 - -
2021-09 3 - -
2021-08 3 - -
2021-07 3 - -
2021-06 3 - -
2021-05 3 - -
2021-04 3 - -
2021-03 3 - -
2021-02 3 - -
2021-01 3 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų