Oficialus pavadinimas: "Ramildė", UAB

"Ramildė", UAB Įmonės kodas 300115151

"Ramildė", UAB PVM kodas LT100002020210 nuo 2005-12-19 (prieš 18 metų)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Ramildė", UAB (draudėjo kodas 845887, mokesčių mokėtojo kodas 300115151) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 3 darbuotojai (apdraustieji).

"Ramildė", UAB (300115151) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 3 - -
2024-02 3 - -
2024-01 3 - -
2023-12 3 - -
2023-11 3 - -
2023-10 3 - -
2023-09 3 - -
2023-08 3 - -
2023-07 2 - -
2023-06 3 - -
2023-05 3 - -
2023-04 4 816 767
2023-03 4 706 660
2023-02 4 706 660
2023-01 4 706 660
2022-12 4 631 589
2022-11 5 543 635
2022-10 5 545 637
2022-09 5 545 637
2022-08 4 411 374
2022-07 4 375 355
2022-06 6 531 747
2022-05 7 623 1,030
2022-04 7 699 1,157
2022-03 8 613 1,149
2022-02 8 655 1,222
2022-01 8 679 1,267
2021-12 8 572 1,057
2021-11 7 556 894
2021-10 9 560 1,169
2021-09 8 601 1,109
2021-08 14 391 1,260
2021-07 18 625 2,581
2021-06 18 604 2,500
2021-05 18 627 2,588
2021-04 18 627 2,588
2021-03 18 627 2,588
2021-02 18 627 2,588
2021-01 18 627 2,588
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų