Oficialus pavadinimas: "KANTALEJA", UAB

"KANTALEJA", UAB Įmonės kodas 300111345

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "KANTALEJA", UAB (draudėjo kodas 744444, mokesčių mokėtojo kodas 300111345) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-09 mėnesio gale dirbo 2 darbuotojai (apdraustieji).

"KANTALEJA", UAB (300111345) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-09 2 - -
2024-08 2 - -
2024-07 3 - -
2024-06 3 - -
2024-05 3 - -
2024-04 3 - -
2024-03 3 - -
2024-02 3 - -
2024-01 3 - -
2023-12 3 - -
2023-11 3 - -
2023-10 6 80 102
2023-09 5 94 100
2023-08 5 94 100
2023-07 5 94 100
2023-06 5 94 100
2023-05 5 94 100
2023-04 5 94 100
2023-03 5 94 100
2023-02 5 94 100
2023-01 5 94 100
2022-12 5 94 100
2022-11 5 94 100
2022-10 5 94 100
2022-09 5 94 100
2022-08 5 94 100
2022-07 5 94 100
2022-06 4 115 97
2022-05 4 115 97
2022-04 4 115 97
2022-03 4 115 97
2022-02 4 115 97
2022-01 4 115 97
2021-12 4 115 97
2021-11 4 115 97
2021-10 4 115 97
2021-09 4 115 97
2021-08 4 115 97
2021-07 4 115 97
2021-06 4 115 97
2021-05 4 115 97
2021-04 4 115 97
2021-03 4 115 97
2021-02 4 115 97
2021-01 4 115 97
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų