Oficialus pavadinimas: "Skarija", UAB

"Skarija", UAB Įmonės kodas 300107610

"Skarija", UAB PVM kodas LT100002077416 nuo 2006-01-20 (prieš 18 metų)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Skarija", UAB (draudėjo kodas 950998, mokesčių mokėtojo kodas 300107610) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 4 darbuotojai (apdraustieji).

"Skarija", UAB (300107610) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 4 856 783
2024-02 4 619 582
2024-01 4 520 498
2023-12 3 - -
2023-11 4 724 666
2023-10 4 735 675
2023-09 4 734 675
2023-08 4 162 142
2023-07 4 400 360
2023-06 4 745 685
2023-05 4 735 675
2023-04 4 712 656
2023-03 5 596 684
2023-02 4 669 619
2023-01 4 634 584
2022-12 4 568 523
2022-11 4 620 569
2022-10 4 596 545
2022-09 4 622 571
2022-08 3 - -
2022-07 3 - -
2022-06 5 434 483
2022-05 5 695 808
2022-04 4 565 525
2022-03 4 601 555
2022-02 5 531 594
2022-01 5 575 644
2021-12 4 570 504
2021-11 5 534 600
2021-10 5 579 655
2021-09 5 579 655
2021-08 6 416 569
2021-07 6 602 808
2021-06 9 786 1,544
2021-05 10 579 1,271
2021-04 9 642 1,268
2021-03 9 642 1,268
2021-02 9 642 1,287
2021-01 9 642 1,287
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų