Oficialus pavadinimas: "Kopfa", UAB

"Kopfa", UAB Įmonės kodas 300105239

"Kopfa", UAB PVM kodas LT100003461612 nuo 2021-01-20 (prieš 3 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Kopfa", UAB (draudėjo kodas 235772, mokesčių mokėtojo kodas 300105239) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-09 mėnesio gale dirbo 1 darbuotojai (apdraustieji).

"Kopfa", UAB (300105239) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-09 1 - -
2024-08 2 - -
2024-07 3 - -
2024-06 3 - -
2024-05 3 - -
2024-04 2 - -
2024-03 4 628 534
2024-02 5 441 469
2024-01 4 561 477
2023-12 5 481 512
2023-11 4 568 483
2023-10 4 412 351
2023-09 4 240 207
2023-08 3 - -
2023-07 3 - -
2023-06 3 - -
2023-05 3 - -
2023-04 4 549 467
2023-03 4 568 483
2023-02 3 - -
2023-01 3 - -
2022-12 3 - -
2022-11 3 - -
2022-10 3 - -
2022-09 3 - -
2022-08 3 - -
2022-07 4 501 427
2022-06 4 497 423
2022-05 4 510 434
2022-04 4 406 346
2022-03 4 504 429
2022-02 4 374 326
2022-01 4 353 301
2021-12 4 318 271
2021-11 4 422 359
2021-10 5 437 484
2021-09 5 477 528
2021-08 5 404 450
2021-07 5 494 546
2021-06 5 219 236
2021-05 4 344 308
2021-04 4 283 274
2021-03 4 175 168
2021-02 2 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų