Oficialus pavadinimas: "Jungtinis verslas", UAB

"Jungtinis verslas", UAB Įmonės kodas 300096943

"Jungtinis verslas", UAB PVM kodas LT100007151214 nuo 2012-10-01 (prieš 11 metų)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Jungtinis verslas", UAB (draudėjo kodas 742700, mokesčių mokėtojo kodas 300096943) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 6 darbuotojai (apdraustieji).

"Jungtinis verslas", UAB (300096943) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 6 699 942
2024-02 6 695 935
2024-01 6 709 955
2023-12 6 613 822
2023-11 7 573 898
2023-10 6 635 854
2023-09 7 540 847
2023-08 6 631 848
2023-07 7 533 837
2023-06 6 590 784
2023-05 5 675 747
2023-04 4 669 597
2023-03 5 583 648
2023-02 3 - -
2023-01 3 - -
2022-12 3 - -
2022-11 3 - -
2022-10 3 - -
2022-09 3 - -
2022-08 3 - -
2022-07 3 - -
2022-06 3 - -
2022-05 3 - -
2022-04 3 - -
2022-03 3 - -
2022-02 3 - -
2022-01 3 - -
2021-12 6 341 451
2021-11 6 265 345
2021-10 7 257 394
2021-09 7 245 375
2021-08 8 355 647
2021-07 8 220 385
2021-06 9 247 483
2021-05 8 222 388
2021-04 8 219 382
2021-03 8 222 388
2021-02 8 213 371
2021-01 8 219 382
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų